İyi geceler daisy
Bütün pencerelerde bekleyen benim ve o çalmayan bütün telefonlarda aylardır konuşan da. Kabul bir kez yolda karşılaşalım onunla da avunacağım. Adımı sesince duymaktan vazgeçtim sesini duysam susacağım. Yel esiyor ama değirmen dönmüyor. Kuraklık bu, adın ekmeğe dönüşmüyor. - Turgut Uyar
Ve iyi bir gece olması dileğiyle... İyi geceler...
"Düşündüklerin ve kalbinin halleri ne olursa olsun Bakışların tatlılıktan başka şey söylemesin..." Middlemarch George Eliot
Duygu ve Düşünce
Reklam
İyi mi geceler
İyi akşamlar
Herkes birşeyler aldı götürdü hayatımdan. Kimi güvenimi çalıp gitti, Kimi en güzel yıllarımı. Kimi ise umut ektiğim yarınlarımı..
1k dondu, denk geleniniz oldu mu?
Son yıldız da kaydı… iyi geceler.
Reklam
Reklam