Statünüz kalkınca, ünvanınız bitince ve egonuz geride kaldığında geriye yalnızca insanlığınız kalıyor. Empati yapmayı bilmeyenler, bir gün hasta olup düştüklerinde yanlarında kimsenin olmadığını görebiliyor. Buna defalarca şahit oldum. İyi olun, iyilik yapın, insanlara güzel davranın; çünkü en zor günlerde insanın yanında makamı değil, aldığı dualar durur.