Biz kendi elimizden tutmazsak kimse bizim elimizden tutmaz…
“İyilik benim kendime olan inancım. Ben de biliyorum kimsenin buna değmeyeceğini.” — Jack London
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İyilikle kötülük bir olmaz. Sen kötülüğü en güzel şekilde sav. O zaman seninle arasında düşmanlık bulunan kimse sanki sıcak bir dost oluverir." (Fussilet 34)
‎Bazısı da (dua ederken) şöyle der: “Rabbimiz! Bize dünyada da ahirette de iyilik ver ve bizi ateş azabından koru.”‎ ‎(2/Bakara, 201)
"Bazı insanlar hayatımıza mutluluk getirmez. Hakikati getirir. Bu yüzden izleri derin olur."
Kendinize bir iyilik yapın ve bu gece oturup felekten bir gecenin bütün serisini izleyin
1000Kitap