Herhangi bir insan; kötülüğe maruz kalıyor,aç uyuyor, hasta ve imkansızlığı nedeniyle ölümü bekliyor ve ben onlara yardım edebilmek için çabalamıyorsam, bundan bende sorumluyum.
Çünkü biz bir bütünüz.
Amacım;kendimi geliştirip,benliğimi bütüne adamaktır
Bizim değerimizi belirleyen ne bilgimizdir ne statümüzdür ne de sahip olduğumuz eşyalardır. Bunları ne kadar paylaştığımızdır onemli olan. Bilgi de mutluluk gibidir, paylaşıldıkça büyür, güzelleşir.
Başlangıçta hepimize eşit olarak verilen tekşey zamandır. Herkezin günü 24 saat, bir saati 60 dakikadır. Bunu nasıl değerlendireceğiniz tamamen sizin elinizdedir.