“İnsanların çoğu iyidir ama ara sıra kötü olduğunu bildikleri şeyleri de yaparlar. Bazı insanlar kötüdür ve bu kötülüğü kontrol altına almak için her gün mücadele verirler. Diğerleri ise tamamen ahlaksız insanlardır ve yakalanmadıkları sürece kötülük yapmak umurlarında değildir. Ama kötülük bambaşka bir yaratıktır Mac. Kötülük, iyi olduğuna inanan bir kötüdür.”
“Bazı insanlar içinizdeki en kötü şeyleri, bazıları ise en iyi şeyleri ortaya çıkartır. Ama çok nadir bulunan ve bağımlılık yapan bazılar vardır ki, içinizdeki her şeyin en çoğunu bulup çıkartır.”