Aslı

Aslı
@jakarandaaa
Alıntılar yazmak için kullanıyorum.
Yararlı her şeyin bir fiyatı vardır, yalnızca parayla satın alınabilir. Düzen bunun üzerine kuruludur. Bir balya pamuğun ya da yarım litre pekmezin fiyatını bilirsiniz, bunun nedeni aklınıza bile gelmez. Oysa insan yaşamına hiçbir değer biçilmemiştir. Bize bedava verilir, geri alındığında da bir şey ödenmez. Peki nedir değeri? Çevrenize şöyle bir bakarsanız, bazen çok düşük bir değer biçildiğini, bazen de hiçbir değer biçilmediğini görürsünüz. Çoğu zaman çalışıp ter döktükten sonra düze çıkmazsanız, ruhunuzun derinliklerinde pek bir değer taşımadığınız duygusu doğar.
Reklam
(...) bir tek kendi yüreğimin dilini, bir tek onu... ve tanrının onunla bana neler söylediğini, neler söylemek istediğini bir ömür boyu gece gündüz uğraşıyorum, çalışıyorum, didiniyorum ama bir türlü sökemiyorum, çözemiyorum, anlayamıyorum, konuşamıyorum!
Ömür akıp gidiyor, öyleyse karşına dikilen mutluluğa burun kıvırma, hemen yaşamın tadını çıkarmaya bak!
“Yoksa mutluluk, yaşlılığın başlangıcında mı gelip sığınır insanın yüreğine?”
Sadece dehanın değil, insanların her etkinliği hayran olunacak denli karmaşıktır: ama hiçbirisi bir “mucize” değildir.
Reklam