Aşka yanmalı can dediğin ...
Ya canan olmalı ; ya da canını almalı .
Yâr diyemezsin ki herkese ;
İçindeki yaran olmalı ...
Herkesin de bir yüreği vardır ama ,
Yürek dediğin bir b{ aşka } yanmalı !..
" - Neden gidiyorsunuz ? Neden canınız sıkkın ? Neden ?" diye sordu .
" - Çünkü Seni Seviyorum !" demek istedi ama bunu söylemedi , ağlayacakmış gibi kıpkırmızı kesildi ve bakışlarını kaçırdı .