Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Cavidan Rəcəbli

Sözler , On Üçüncü Söz
Ey Kur'ân'ı indiren Allahım! Kur'ân'ın ve kendisine Kur'ân indirilen zâtın hakkı için, kalblerimizi ve kabirlerimizi iman ve Kur'ân nuruyla nurlandır. Âmin, ey kendisinden istimdad edilen Müsteân!
Sayfa 206
Reklam
İhlâs İle Amel Etmek
Hâmid Leffâf [rahmetullahi aleyh] demiştir ki: Allah Teâlâ bir kimsenin helâk olmasını istediği zaman onu üç şeye müptela eder: 1. Ona ilim verir ancak o âlimlerin ameliyle amel etmez. 2. Ona salihlerin sohbetinde bulunma fırsatı verir ancak o, salihlerin haklarına riayet etmez, onlara saygıda kusur eder. 3. Ona ibadet ve amelin kapısını açar ancak o bunları ihlâssız olarak yapar
İslamın təqdim etdiyi axirət inancı
Amma nə qəribədir ki, bəzi insanlar təbiətin ölüb dirildiyini gördüyü halda, torpağa düşən xırda bir meyvə toxumundan böyük, köklü, qollubudaqlı bir ağacın yaradıldığını gördüyü halda insanın öldükdən sonra yox olacağına inanırlar.
Sayfa 112Kitabı okudu

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
İslam və elm
Müsəlmanların vəzifələrindəndir ki, yenidən əvvəlki izzətli günlərinə geri dönmək üçün elmin hər sahəsində bəşəriyyətə istiqamət verəcək insanlar yetişdirsinlər.
Sayfa 111Kitabı okudu
İslam və elm
Bu gün elm dediyimiz fizikanı, kimyanı, riyaziyyatı, astronomiyanı, tibbi, tarixi, coğrafiyanı, sosialogiyanı və hətta bugünkü elmlərin demək olar hamısını müsəlmanlar qurmuşlar. Avropalıların Renesans dövrü müsəlmanlardan aldıqları elmləri inkişaf etdirməklə başlayır. Müsəlmanlar elmdə qədim Yunan, Hindistan, Misir kimi yerlərdən elmlər almış və inkişaf etdirmişlər. Avropalılardan fərqli olaraq müsəlmanlar aldıqları elmi kimdən aldıqlarını kitablarında qeyd etmişlər. Lakin avropalılar elmi kimdən aldıqlarını əksər hallarda söyləməmişlər. Müsəlmanların bir çox kəşflərini öz adlarına çıxarmışlar. Avropalılar səlib yürüşlərində müsəlmanlardan bu elmləri aldılar və kitabları öz dillərinə tərcümə etdilər. Fəqət başlanğıcda nə olduğunu başa düşmədikləri üçün minlərlə kitabı yandırmışdılar.
Sayfa 109Kitabı okudu
Reklam
İslam və elm
Bu gün islamı qəbul etməyən insanların dillərində doladıqları yalanlardan biri də islamın elmə mane olduğu düşüncəsidir. Lakin islamla elmin bir-birinə zidd olduğunu yalnız bu ikisindən də cahil olanlar iddia edə bilər
Sayfa 102Kitabı okudu
Təkamülçülərin dəlillərinin əsassızlığı
“Hz. İbrahim öz qövmünün insanlarına bütlərin ilah ola bilməyəcəyini göstərmək üçün bütxanaya girərək bütləri qırmış və baltanı ən böyük bütün boynuna asmışdı. Bu işi kimin etdiyi soruşulduqda, böyük bütü işarə edərək bütpərəstləri ziddiyyət içərisində buraxmışdı. Həmin dövrün bütpərəstləri belə, boynunda asılı baltanı gördükləri halda böyük bütün digər bütləri qırmış olduğuna inanmayacaq qədər “ağıl” sahibi idilər. Günümüz təkamülçüləri isə təkamülün bilinməyən bir şəkildə öz-özünə var olduğunu və canlıların təsadüf nəticəsində ortaya çıxdığını iddia edərək cəhalət nöqtəsində bütpərəstləri ötüb keçmişlər.
Ateistlərin bəzi iddiaları
Azərbaycanca Elmin nəinki dinə zidd olmaq, əksinə doğru şüurla məşğul olduqda insanı dinə yönəldəcəyini bir islam mütəfəkkiri bu şəkildə qeyd edir: Məktəb şagirdləri bu mütəfəkkirin yanına gəlib: “müəllimlərimiz məktəbdə bizə Allahdan bəhs etmirlər” - dedikdə, həmin mütəfəkkir cavab olaraq belə deyir: “Siz müəl- limlərinizə deyil, oxuduğunuz fənnlərə baxın, onlar özləri sizə Allahdan bəhs edirlər.” Türkçe Bir İslam düşünürü, bilimin sadece dine karşı olmadığını, doğru şuurla ilgilenildiğinde insanları şu şekilde dine yönelteceğini belirtmektedir: Okul öğrencileri bu düşünüre gelip: "Bizim hocalarımız okulda Allah hakkında anlatmıyorlar" diye sorulduğunda, o düşünür şöyle cevap verdi: "Öğretmenlerine değil, okuduğun ilmi konulara bak, onlar size Allahı ​​anlatıyor."
Psixoloji dəlil (dini təcrübə dəlili)
Allaha inanmayan şəxslər isə mütləq ateist olmayıb, müxtəlif bəhanələrlə onu inkar edənlərdir. Bu inkarın arxasında bir çox nəzəri motivlər və praktiki səbəblər vardır. Əslində isə bu səbəblər ayrı-ayrılıqda orjinial fikirlər olmayıb, çox hallarda inanan insanların düşüncələrinə qarşı isti- qamətləndirilmiş etirazlardan ibarətdir. Dini olduğu kimi dərk edə bilməyən ateistlər dini inancları ey- bəcərləşdirməyə cəhd göstərmişlər.