Sekh

🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Dünya Lideri Mustafa Kemal Atatürk'ü ve silah arkadaşlarını saygı ve özlemle anıyoruz. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Kutlu Olsun! Bize verdiği nice armağan için şükürler olsun!
Sekh
Bir an Erdoğan anladım kan beynime sıçradı 😀❤️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
London
Jack London 1876 doğumlu Amerikalı yazar. Benim için çok kıymetli idi Martin Eden. Çok öğretici, verdiği emek, heyecanı hissederek okumuştum. Bu kitabı ise yine güzel, elinden tutmanıza ve onunla beraber yaşamanıza izin verecek kadar güzel bir dil ile yazılmış. Hayvanlar ve doğa sık sık yer alırken, baş kahramanın köpek olması şaşırtmasın sizi. Benimde baş kahramanı köpek olan bir öyküm olduğunu hatırlayınca tabi verdiği haz başka oldu. Tabi bu ne ya roman yazmış başrolü köpek olan dediğim an benim en sevilen öyküm geldi aklıma (Alex), utandım düşüncemden. Bazı ruhlar ölse bile yaşamaya devam eder. Her maruz kaldığınız an hayat bulur o ruh; belki bir eylem ya da söylem ile. Keyifle okudum, keyifle okunsun...
1000Kitap
Sekh
Sanki gerçekten yaşıyorsun hissiyatı veriyor mükemmel gerçekten
Adem İNAN @Moteg0 @Demanderr Dostum sizin sorununuz ne? Durduk yere takip gonderiyorsunuz, takip gelince takipten çıkıyorsunuz. Hiç takibinizin olmaması ve yüzlerce takipçinizin olması nasıl bir tatmin sağlıyor. Yaptığınız saçmalık. Gençliginize vererek olayı kendime açıklamaya çalışıyorum ancak. Bunu önce size açıklamalıyım. Hayat denge üzerine kuruludur, doğrudur bazı insanlar vardır. Însanlar o kişileri takip eder, mesela benimde takip ettiğim çok kıymetli kişiler var. Önce kendinize yatırım yapın, nitelikli katkı yapın hayata, insanlar da sizi bile isteye takip etsin. Nitelikli dolandırıcılık bu yaptığınız. Doğru bulmuyorum.
1000Kitap
Sekh
Gerçekten bende anlamıyorum havalı olduklarını düşünüyorlar herhalde Ama çok itici olduklarının farkında değiller
Merhaba Arkadaşlar ❤️ Geçen karşıma bir ileti çıktı. (Zaten son zamanlarda üstü kapalı gönderim iletileriyle fazla karşılaşıyorum.) İki kişi yanlış anlaşılma yüzünden birbirleriyle çok ağır tartışıyordu. Herkesin kendi düşüncelerini ifade etme hakkına sahip olduğu aşikar. Ancak birisinin hakkında düşüncelerimizi paylaşırken, genel bir yaklaşım yerine doğrudan kişiye yazmak, iletişimi daha doğru ve etkili hale getirebilir. Sizce de bu şekilde daha açık ve doğru bir iletişim kurmak daha uygun olmaz mı? 🙂 Burada birçok arkadaşımız var, kimisi yüz yüze gördüğümüz tanıdıklarımız, çoğu da burada tanıdığımız ve severek takip ettiğimiz kişiler. İçlerinde kendi üzerine alınan insanlar da olabilir, çünkü sonuçta hepimiz insanız ve olumsuz düşüncelere daha yatkınız. Ancak birileriyle sorun yaşadığımızda, doğrudan kişiyle iletişime geçip konuşarak çözmek daha doğru değil mi? Zaten bencil ve kötü niyetli bir insan ne yaparsak yapalım dikkate almayacaktır bizi. Bu yüzden hayatımızda hiçbir değeri olmayan kişiler için, başkalarında kendimize karşı kırgınlık yaratmak yerine, doğrudan kişiyle iletişime geçip konuşarak sorunları çözmek daha yapıcı bir yaklaşım olabilir, sizce de öyle değil mi? 🙂 Sevgiler ❤️
1000Kitap
Sekh
Zaten bu ülkenin en büyük sorunu eğitimsizlik,ama kime sorsanız herkes Prof gibi davranıyor Her konu da ihtisasımız var :) Temel de düzeltmek lazım en azından gelecek nesilleri
Dış ticaret sorumlusu olarak iş felsefem :)
Onlar sizi soymadan önce siz onları soymalısınız, ticaret dediğiniz budur, işte o kadar!
Sayfa 107
Edebiyat
Sekh
Başarılar diliyorum 😀