jiyan_jiyan

jiyan_jiyan
@ji_yan
#EDEBİYAT MÜNTESİBİ... MY BOOKS MY HOPES... MY LİFE...
"Yaşarken ölmenin ne demek olduğunu anlatabilseydim, biraz rahatlardım ama onu da beceremiyorum..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydın
Muhteşem bir yorum. Muhteşem bir ses. Mustafa Toprak Özdemir-Unutamadım youtu.be/A3qcLJwKTpg
Müzik
04.26
Türk’üm dedim faşist dediler Kürt’üm dedim hadi lan bölücü dediler Laz’ım dedim hadi lan devşirme Rum dediler Çerkez’im dedim hain Ethemin torunları dediler Alevi’yim dedim dinsiz kızılbaşlar dediler Sünni’yim dedim yezit dediler Arap’ım dedim pis yobazlar dediler Ben ne dediysem bir şeyler dediler Tam insanım diyecektim İNSANLIĞA DAİR HER ŞEYİ YOK ETTİLER!!!...
Edebiyat
03.25
Ne diyordu Nazım; ''Kaldı işte; Çayımız bardakta, Çocukluğumuz sokaklarda, Mutluluğumuz kursağımızda, Sevdiklerimiz uzaklarda. Gülüşlerimiz fotoğraflarda...''
Edebiyat
Var mı?...
Var mı uyuyamayan? Yatağı yine cehenneme dönüşen? Gözlerinden uyku yerine hasret akan? Soluğu yine şarkılarda alan,dizelere sığınan?... jiyan_jiyan
Edebiyat