── hünnap .✦

── hünnap .✦
pes edeyim deme— yolun daha var
elt :3
chase atlantic.
30 Haziran
72 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
ne okudum ben ya...?
1/10
·224 syf.·
2025 14. kitabı
seriyi bitirdikten sonra iyice çıldırmamak için verdiğim aranın yetersiz kaldığını ya da yazardan gittikçe daha çok nefret etmeye başladığımı söyleyerek başlıyorum bu 'mükemmel' kitabın (?) incelemesine. kurgu neydi anlamadım, ne oldu niye oldu hiçbir amacı yokmuş gibiydi. e tamam olmasın, sonuçta tatlı bi' tatil kitabı ama... yok, tatlı da değildi ki bu. bir de her şey çok hızlı oldu ama nasıl olduysa kitap 200 sayfa. belki ben kendime çok da yüklenmemek için hızlı hızlı okuduğum için öyle geldi... (imdat) tella'dan neden herkes bu kadar nefret ediyor diyecektim meğerse cevabı yavuklusu legend için okuduğu kitaptaymış. kızım sen niye her şeyi aklında düşüncelerinle karıştırıyorsun? tamam adamın ruhunda var oyun oynamak her şeyin arasına sihir katmak/kafa karıştırmak ama doğru düzgün iletişim de mi kurmayacaksınız siz? çıldıracağım yine bak... neyse sakinim :3. o kadaaaaaar çok sıktı bu legend & tella mevzusu. hayır anlamıyorum yazar satıyor diye mi yazmış o kadar? kim okuyor bu ikilinin ilişkisini bayıla bayıla onu merak ediyorum... aşırı boğucu, gereksiz, okuması o kadar zevk vermiyor ki. ben de içinde azıcık bile scarlett & julian ikilisinin olmamasını bilmeme rağmen kendime işkence etmek için gittim okudum. içi bi de dolu olsa... hep aynı şeyler, aynı sözler... 2 kitaptır yok legend şöyle yaptıysa şöyle olduysa şöyle hissettiyse... yetti artık yani. bi' de ben yanlış mı anladım bilmiyorum ama tella kaçırıldığında resmen 'kaçıran kişi' kızı taciz etmedi mi? legend 'ahshaha bendim o cimcime, nasıl anladın?' diyerek bahane etmesine rağmen aşşşşırı rahatsız oldum midem kalktı, zaten legend'e gıcık kapıyordum şimdi iyice bi' uzaklaştık. neyse işte... bu seri de böyle yazarın bi şeyleri yanlış yapmasından ötürü böyle bi' yola evrildi.. *kırık kalp emojileri ve
SpectacularStephanie Garber · Flatiron Books · 2024139 okunma
Reklam
yazar pls stop no war ?՞. .՞? *spoiler
5/10
·480 syf.·
2025 12. kitabı
! spoiler bitirdiğim gibi geldim yeniden... evet. bitirdiğim için çok neşelendiğim doğrudur :3. neyse, dalgayı geçtim de... serinin en kötü kitabı olabilir. vasatın üstü manasında değil ama, 1. kitap bile daha iyiydi bu kitaptan diyebilirim. sinirlendiğim öyle şey var ki... bi' de yazarın batırdığını hissettiğim anlar... şuraya yazayım hepsini tek tek, toparlamaya çalışırım. ilk olarak ne zaman ortaya bir plan atılsa, Jacks hemen "he o mu? o bende var ya ahahaja" diyerekten burnunu sokuyor. nereden çıkıyor bu çocuk anlamıyorum? o mu lazım, bak Jacks elinde tutuyor. e nereden gelmiş buraya? biz de bilmiyoruz ama Jacks markette her şey var, al kardeşim. gereksiz gördüğüm bir diğer şey de aşk üçgeni. bilmiyorum buna aşk üçgeni diyebilir miyiz... diyemeyiz ama yazar o kadar zorladı ki aşk üçgeni diyorum artık. evet tella, legend seni sevemez ancak ister; çünkü o ölümsüz kalmak istiyor. evet, Jacks'ın kalbinin atmasını sağladın, onun gerçek aşkısın. git ona koş. ama hayır tella, sen legend'in sevgisini istiyorsun. ama legend sana onu vermez. e ama jacks da olmaz. kitabın başından sonuna kadar böyle "jacks bana aşık ben onun tek aşkıyım ama ben legend'i seviyorum; e ama legend beni sevmiyo gideyim jacks'ı deneyeyim, he olmuyomuş ama dur yine denicem" diye geçiyor. çok gereksiz ve aşırı boğucu olaylar yani. neyse. sen git tüm kitap boyunca babanı öldürmek için türlü planlara başvur, git tella'ya sihirli kitabı aldır, kanını almaya çalış cart curt ama en sonunda iki "e baba ama sevgi çok tatlı bi şey aslında" demene karşın kendisini öldürmelerine izin versin. aşırı beklenti altında kaldı yani. ne legend'e ne julian'a güveniyorum. legend'in de son sayfalarda aniden "ölümsüzlüğün üstüne bir şey tanımazdım, sevginin gereksiz olduğunu düşünürdüm; ama süpermiş" diye rollenişi
FinaleStephanie Garber · Dex Kitap · 20211,035 okunma
bozuk duygu durumumu daha da bozan kitap *spoiler
8/10
·512 syf.·
2025 11. kitabı
! spoiler sıcağı sıcağına inceleme yazma alışkanlığı geliştirdiğim için kitabı bitireli daha 10 dakika olmadan hemen koştum geldim. legendary. caraval serisinin ikinci kitabı. alışması ilk kitaptan çok daha kolay oldu— e tabii ki, çünkü evren artık o kadar yabancı değil dediğinizi duyar gibiyim; ama tella'ya karşı pek ilgim olmadığından ve ilk kitabın sonunu çok da merak ettirici bulmadığımdan ötürü bu kitap da öyle çok hızlı akmaz diye düşündüm. yanılmışım. ilk iki üç bölüm okuması zor gelmedi zaten de, ondan sonrası öyle bir aktı ki... gözlerim ağrımaya başlasa dahi kitabı hemen bitirip ne oluyor, neler dönmüş diye öğrenmek istedim. kitap genel olarak güzeldi, hatta dediğim gibi, ilkinden daha akıcıydı ve soluksuz okuduğum için midir bilmiyorum, ilkinden daha güzel gibi geldi bana. ama tabii ki bazı durumlar çıldırttı beni. ne gerçek, ne değil; ne oyun, ne oyun değil; ya da direkt oyun mu gerçek mi anlayamadım bir türlü. sonra bir de jacks & dante & tella aşk üçgeni (? aslında tella hiç jacks'ı sevdiğini ya da ondan hoşlandığını söylememiş olsa bile) var. benim tek anlamadığım şey... sen git kıza legend'e ulaşmasına (ve böylelikle babasından kurtulmasına) yardım et, ama sonra kız gitsin dante kılıklı legend'e aşık olsun. bir de legend'in amaç? kıza babasından kurtulması için yardımda bulundun, tamam. uzak dur koçum. ama yok, illa legend hiçbir şekilde hiç kimsenin kahramanı olmak istemeyecek; kötülük rolünü iyice benimseyecek (? asla anlamıyorum krallığın başına geçince ne olacak. jacks da istiyordu çünkü) ve tella'nın ona 'bana göre sen kahramansın' demesi üzerine 'aynen kanka aynen ondan' dercesine resmen kötülüğüne kötülük katma çabasına girecek. e haklı olarak hayran kaldım, bi de ağır sövgülerde bulundum kendilerine... (dante'yi seviyorum, legend'i
LegendaryStephanie Garber · Flatiron Books · 20191,333 okunma
be careful of being swept too far away (*spoilerlı)
6/10
·416 syf.·
2025 10. kitabı
! spoiler orda burda durmadan karşıma çıkan, popülaritesi yüksek olan serinin ilk kitabı: caraval. shatter me serisini okumaya çalışıp çok fazla kitap olmasından oturu vazgeçişimden sonra, bu üçlü bana bayağı iyi gelecek gibi geliyor. ben her ne kadar kitabı çok duysam da konusunu veya karakterlerini bilmeden başladım kitaba. tabii bu biraz zorladı ilk, çünkü evreni hakkında pek bir şey anlayamadım ilk sayfalarda. ama sonrasında bir bakmışım kitap akıyor, fazla zorlamadı yani. e tabii ki bazen scarlett'i omuzlarından sarsmak istedim, 'kardeşim de kardeşim' diye tutturduğu için. ama o da işte n'apsın, korkunç bir babaya sahip olunca... bi de annesi ortadan kaybolunca, aile diyebileceği tek kişiye sarılmış. ben şahsen legend'in kızlar için bir oyun yapmasını sevdim, konusu ve konunun bağlanışı yerinde geldi. legend'in scarlett'in tella'ya olan sevgisini ve bağını ölçmesi de hoşuma giden bir ayrıntıydı. abartıldığı kadar ahım şahım mi, değil. ama yine de ben içinin hiç de boş olmadığı kanısındayım. yani okunabilir, şans vermeye değer. zaman kaybı olarak görmüyorum. hatta yazın sıcaklığından bunaldığımda caraval'a gittim. ben kitabı ingilizce okudum ve fazla zorlanmadım.
CaravalStephanie Garber · Flatiron Books · 20172,486 okunma
bıkıntılı bir süreç *hafif spoiler
3/10
·528 syf.·
2025 9. kitabı
öncelikle şuraya bir tarih atayım: 2 temmuz 2025. şu anda henüz kitabı bitirmedim, 222. sayfadayım. ama şunu söyleyebilirim ki, birinci kitaptaki o akıcılığı devam kitabında göremiyorum. zorlayarak okuyorum biraz çünkü bu yaz daha çok okumam gereken kitap var. yarım bırakmak istemiyorum, hatta 3. kitabı da okumak istiyorum ama o kadar akmıyor ki kitap. ayrıca, yazım dilini eleştirmek belki haddime değildir ama, yazar kelimelerde çok fazla tekrara düşüyor. bu da nasıl desem, biraz sıkıyor gibi. ilk kitaptaki Drystan & Irıthel ikilisinin mucizevi şekilde aniden "enemies to lovers" yaşamasını göz ardı etsem de bu kitapta da ikilimizi çok bağdaştıramıyorum. Fenris ne zaman bi' şey olsa, "ha, bu da mı Nathan'dan?", "Nathan gibi mi o da?" gibi şeyler söyleyip duruyor. mesela, ne ara Fenris bizim kıza tutuldu yahu? n'oldu da aşktan yanmaya başladı? yok yere temas ettiler, nedensiz; bi anda aşık mı oldu yani? yokluktan başka bir şeyle açıklayamıyorum. buradan birileri bir de şey demişti: koskoca prensessin, baban kral... ölmüş kardeşinin katillerini baban bulamadıysa senin neyine tek başına katilleri bulmak diye. aşırı haklı buldum. yani, tek başına olması çok kötü. ayrıca intikam, intikam, intikam... yordu. kardeşlerin arasındaki ilişki de çok garip. hadi bu kabul edilebilir, tamam... e ama bi' de karakterlerin travmalarını sanki robotmuş gibi anlatmaları var. soruyorsun Fenris'e, eskiden görevde ölen hoşlandığı kıza ne olmuş diye, bildiğin gpt gibi anlatıyor sana. duygu vermeye çalışmış karaktere o sahnede ama bana geçemedi maalesef. üzülerek okumaya devam edeceğim, Wisteria serisini asla böyle hayal etmemiştim :(. eğer ki birini incittiysem affola, ben sadece hissettiklerimi yazdım... kitabı bitirince belki devam ettiririm incelemeyi... şu anlık rs'a girmeme duaları
Acıların HükümdarıAdora Yağmur · İndigo Kitap · 20251,920 okunma
Reklam