"Ne?" diye sordum, kalp krizi geçirirken bir adım attım ama anlaşılan ayağımı yeterince yükseğe kaldıramamıştım. Ayağım takıldı. Hawke hızlı tepki verdi, elini dirseğimin üstüne koydu, beni sabitledi.
"Teşekkür ederim," diye mırıldandım, baştan aşağı utanmıştım.
"Samimiyetsiz teşekküre gerek yok. Seni güvende tutmak benim görevim." Duraksadı. "Hain merdivenlerden bile."
Neden Nezha'ya her bakışında onu ya öpmek ya da öldürmek istiyordu? Onu ya aşırı mutlu ediyor ya da öfkeden kudurtuyordu. Ama onu güvende hissettirmiyordu.
Onunlayken arası yoktu. Ya onu seviyordu ya da ondan nefret ediyordu ama ikisini de nasıl yapacağını bilmiyordu.