Herkes ve hiç kimse

Herkes ve hiç kimse
Harika
Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum...
Sayfa 318
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kendini anlatmaktan bıkıyormuş.
Sayfa 56
Edebiyat
Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor.
Edebiyat
Oysa, kitaplardan söz ederken sesin ne kadar farklıydı.
Edebiyat
...kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeye çalışıyordum...
Edebiyat