Herkes ve hiç kimse

Herkes ve hiç kimse
Yalnızlığınızı gün ışına çıkarmalıyız.
Sayfa 2
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her sabah uyanınca, biraz isteksiz de olsak, hepimiz sahnenin bir yerinde, bizi çevreleyen büyük ve uzak dünyanın sevimli bir benzerini kurmak için toplanırız. Küçük topluluklar olarak, birbirimizden bağımsız davranarak ve birbirimizi seyrederek günlük oyunlarımıza başlarız.
Sayfa 2
Edebiyat
Hep fazlasını istemekten sahip olduğumuzun değerini bilmeyi beceremiyoruz!
Sayfa 153
Edebiyat
Konuşabileceğim ya da beni avutacak bir tek insan yok.
Sayfa 70
Edebiyat