kanunlar doğru oldukları için değil, kanun oldukları için yürürlükte kalırlar.
(...)
kanunlardan daha çok, daha ağır, daha geniş haksızlıklara yol açan ne vardır?
eğer ben kendimi iyi ve olgun görseydim, bunu bağıra bağıra söylerdim. kendini olduğundan az göstermek, tevazu değil, budalalıktır; kendine değerinden az paha biçmek korkaklıktır, pısırıklıktır.