Yönetmenliğini Chad Stahelski’nin üstlendiği ilki 2014’te serinin 4.yapımının 2023’te çekildiği ve 5.sinin de 2026’da çekileceği söylenen gerilim-aksiyon filmi.Normalde aksiyon filmlerinden pek hazetmem ancak konu Keanu Reeves olunca kayıtsız kalmam mümkün olmuyor.Açıkçası filmin biraz da bende Matrix tadında olabileceğinin önyargısı olduğu için izlemek istedim ancak maalesef tam bir hayal kırıklığı.Yani aksiyon filmi iyi güzel de her salisesinde de ciıuv ciuv sesleri duymamız normal değil ha.Battalgazi,Tarkan,Kara Murat filmlerini eleştirenler,dalga geçenler utanır mı bilmiyorum.John Wick 100 kişiyle mücadele ediyor burnu kanamadan kurtuluyor,bazen yara da alıyor ancak ufak sıyrıklar 😁bu yaralar.4 seridir 1000 kişiyle savaşıp ölmüyor.Üstelik filmde olağanüstü olaylar da yok.Filmi tüm bu sebeplerden ötürü hiç beğenmedim.Bu aksiyon filmlerini sevmememle mi alakalı bilemiyorum.Belki de sırf bu yüzden objektif bir değerlendirme yapamamış olabilirim.Filmde ne kadar kesici,delici,koparıcı,parçalayıcı,kırıcı,ezici,bükücü alet edavat,silah,mühimmat varsa kullanılmış.Sürekli yaralanan,ölen,parçalanan insanlar görüyorsunuz.Bu yüzden sadece 18 ❌❌❌yaşından büyükler izlesin.Sadece 1.yi beğendim çünkü az da olsa en azından duygusal bölümler vardı aksiyon ve gerilim dışında bir duygu vardı.Onun dışındakiler birbirinin aynısıydı diyebilirim.Yine de izleyeceklere keyifli seyirler diliyorum 🥰🌺