Onur kavramım olmadığı için, hayatta bir şeylerden yoksun kaldığım söyleniyor.
Ama yoksun kaldığım şey pek de büyük sayılmaz. Çünkü benim yoksun kaldığım, zaten yok.
"Sen âşık olsan, çökertilmek, ezilmek, emir almak, tahakküm edilmek isterdin; çünkü insanlarla normal ilişkilerinde bunlar imkânsız şeyler . İşte bu, senin sevdiğin adama sunabileceğin büyük bir istisna, bir armağan olurdu. Ama senin için hiç kolay olmazdı."