Bilal’e anlatır gibi anlattığı için sıkıcı buldum. Özetlesene birader şu kitabı, upuzun yazmışsın vakit kaybından başka bir şey değil. Herkes upuzun yazabilir, zor olan kısa yazabilmekte.
Kitabın içi bölüm bölüm olduğu için okudukça daha da okudum ve hızlıca bitti. Beğendim, bir çok farklı bilgi öğrendim ama kitap bir çok farklı tanım içeriyor ve gereksiz bilgilerle uzatılmış şekilde. 200 sayfada özetlenebilirdi diye düşünüyorum. Yazar, teknik severler içinde kitabında 150 sayfa civarı konuyu teknik ve matematiksel olarak anlatmış. Önce yazarın yayımladığı kitapların tarihine göre okumaya başlamanızı, sonra da antikırılganlığı okumanızı öneririm. Hem böyle kitapta anlamadığınız (ben anlamadığım için sizde anlamayabilirsiniz :)) bölümler az olur.