yabancı biri söz konusu olunca yollarınızın ayrılmasıyla beraber her şey yitip unutulsa da, kan bağıyla bağlı olduğunuz kişilerin güzel, özlenilen tarafları daha çok hatırlanıyor
amaçsızca çiçeklere bakarken insanların da gerçekten iyi tarafları olduğunu düşündüm. çiçeklerin güzelliğini keşfeden de, çiçekleri seven de insanlardı sonuçta
bazen duygularımı etkileyen, bazen hem acı veren hem de utandıran bir şeyler olması gerekiyor diye düşünmeme rağmen, zaman geçip gittiğinde geriye hiçbir şey kalmamış gibi oluyor sanki