8/10
··
25 saatte okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2026 00:00
Çok güzel aktı ya xd Eksikleri kesinlikle var ama beni aşırı rahatsız etmedi. Bazı sahneler (davranışlar da diyebiliriz belki?) böyle biraz olmamış. Sanki bazı kısımlar sadece 2010lar wattpad etkisinde kalınmış gibi djsj Benim için sıfır sıkıntı çünkü ben de ordaydım :) Öyle hissettiren yerlerde durup mini bir dalga geçip kendi kendime eğlenip devam ettim. Bayadır beğendiğim kitapları bile hızlı okuyamazken bu kitap bana iyi geldi yaralarımı sardı
Find MeAshley N. Rostek · 20215 okunma
Hesaplaşma
6/10
·400 syf.··
2026 13. kitabı
*Spor romantizmi *Tek gecelik ilişkiden aşka *Islah olmuş çapkın *Gizli ilişki Serinin üçüncü kitabı da bitti. İkinci kitabın sıkıcılığı burada bir tık kırılmıştı çok şükür, yoksa kitabı fırlatırdım jsjs karakterlerimiz tek gecelik bir ilişkiden sonra yaptığı şeyi devam ettirmeye karar veriyor, bütün olaylarda böyle devam ediyor. Bence serinin okuduğum en ateşli çiftiydi. Çok eğlendim. Dean'e ilk başlarda uyuz oluyordum yalan yok ama ben kırık, yalancı, düzenbaz, iki yüzlü, şerefsiz, hafif meşrep erkeklerden hoşlanıyorum maalesef o yüzden kitabın sonunu aşkla bitirdim jdjs tâbi Garrett başkaaaa ona aşığım, o benim her şeyim. Allie, Hannah'dan sonra en sevdiğim kadın karakter oldu kesinlikle. Ben böyle ne istediğini bilen, alev ateş kadınlara aşırı düşüyorum. Allie beni aslaa şaşırtmadı. Aslında hiç böyle bir kadın okuyacağımı başta düşünmemiştim, kendi kitabında coşmuş hatun sjsj Sıra Jack Tucker'ın kitabında en sevdiğim trope işlenmiş galiba, bakcaz artık. Yeniden görüşünceye dek kitapla kalın efenim
1000Kitap
HesaplaşmaElle Kennedy · Yabancı Yayınları · 20221,750 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Çok iyi
Puan vermedi
Nie wiem czy to jest to samo I się zastanawiam co zrobić żeby się z nią w klasie jest mimik cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo I Mükemmel bir kitap herseyiyle okuyun tamam mı kesin okuyun Mükemmel durmaz o zaman bende seni özledim ya ben seni her halinle çok güzel olur ama sen de beni ara sıra var ya çok kötü oldum zaten çok da iyi değil ya ne wiem co mam powiedzieć co to za różnica gdzie to się nazywa się to podoba się jej stało z tymi włosami cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo i się zastanawiam co zrobić żeby się z nią w klasie jest w tym momencie jest mimik cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo i się zastanawiam co zrobić żeby się z nią w klasie jest mimik cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo i się zastanawiam co zrobić żeby się z nią w klasie jest mimik cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo i się zastanawiam co z tego nie będzie miał na myśli pisząc z tym nie ma co się narzekać nią nie jestem pewna że nie mam czasu teraz nie wiem co się dzieje w tej szkole nie było tematu i tak się stało z tą dziewczyną na kadar guzel cześć Kochanie
YCem Akaş · Can Beta · 2018552 okunma
İyi Kitap
Puan vermedi
Mükemmel bir kitap herseyiyle okuyun tamam mı kesin okuyun Mükemmel durmaz o zaman bende seni özledim ya ben seni her halinle çok güzel olur ama sen de beni ara sıra var ya çok kötü oldum zaten çok da iyi değil ya ne wiem co mam powiedzieć co to za różnica gdzie to się nazywa się to podoba się jej stało z tymi włosami cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo i się zastanawiam co zrobić żeby się z nią w klasie jest w tym momencie jest mimik cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo i się zastanawiam co zrobić żeby się z nią w klasie jest mimik cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo i się zastanawiam co zrobić żeby się z nią w klasie jest mimik cześć co robisz na tym się kończy to jest to samo i się zastanawiam co z tego nie będzie miał na myśli pisząc z tym nie ma co się narzekać nią nie jestem pewna że nie mam czasu teraz nie wiem co się dzieje w tej szkole nie było tematu i tak się stało z tą dziewczyną na kadar guzel cześć Kochanie
SÖzkan Dursun · Meserret Yayınları · 201613 okunma
Anlaşma
6/10
·400 syf.··
2026 11. kitabı
*Spor romantizmi *Fake dating *Grumpy - sunshine *Önce erkek aşık olur İlk defa bir kitabın konusuyla başlamayacağım çünkü zaten on senelik bir kitap, ayın on üçünde dizisi çıkacak yani bence hepimiz her şeye hakimiz... Bu yüzden sadece karakterlerden bahsedeceğim. Ben çok nadir spor romantizmi okurum, izlerim belki ama okumaktan hiç keyif almıyorum. Çünkü nedense bana hepsi aynı gibi geliyor jsjs Fakat bu kitabı okurken gerçekten keyif aldım. Belki de trope'u çok okumadığım için farklı gibi hissettim. Hannah Wells, yani kadın karakterimiz inanılmaz tatlı ve dediğim dedikti. Wynı zamanda çok güçlü bir kadındı. Yaşadığı onca şeye rağmen travmatik bir kadın yerine ayakları yere sağlam basan güçlü biri okumak beni inanılmaz tatmin etti. Yazar onun yaşadığı şeyler üzerine dram kasmamış, bunu sevdim. Ayrıca kitaptaki grumpynin Hannah olduğunu anladığımda nasıl eğlendiğimi tahmin bile edemezsiniz. Garrett tam bir yavşaktı ama ben zaten böyle erko karakterleri okumayı seviyorum. Her şeyiyle 10/10'du şerefsiz dnndjd ilk o etkilendi bir de sandı ki bizim kız öyle hemen abayı yakacak ona, avucunu yaladı tabi jdjd ay çok keyifliyim hâlâ sırıtıyorum iyi ki dizisi çıkıyor yoksa aslaa bu güzelliği okumazdım. Şimdilik bu kadar yeniden görüşünceye dek kitapla kalın efenim Elle Kennedy
1000Kitap
AnlaşmaElle Kennedy · Yabancı Yayınları · 20223,170 okunma
Kalp Muhafızı
9/10
·320 syf.··
2025 7. kitabı
Yine ve yine Beyza Alkoç’a geldik… Ve bu kitabı gerçekten beğendimm Öncelikle şunu söyleyeyim: İlk defa fantastik ve eskiye dönük, tarihi bir kurgu okudum. Normalde prenses, kral, şövalye tarzı şeyleri pek sevmem. Hatta kitabın başlarında o konaklama yerleri falan çok hoşuma gitmemişti ve biraz sıkıldım. Ama ilerledikçe hikâye açıldı ve gerçekten güzel hale geldi Sara ve Hazar karakterlerini beğendim. Onlarla bağ kurabildim; ne düşündüklerini, ne hissettiklerini anlamak benim için kolaydı. Bu yüzden okumak daha akıcı oldu. Kitap iki seriden oluşuyor ve ben ikisini de 2 günde bitirdim. Gerçekten hiç yormuyor, akıp gidiyor. “Hemen bitsin, kafa yormasın, hızlı okunabilir ve ters köşeler olsun” diyorsanız tam size göre bir kitap. Ama aklımda kalan bazı şeyler de var. Mesela Sara’nın arkadaşını zindana atıyorlardı… Sara’nın bunu kabul edecek biri olmadığını düşündüm ve orası biraz havada kaldı gibi geldi bana. Bir de Araz mıydı neydi, kızı kurtaracağım diye bir şeyler oldu ama sonra adamla ilgili hiçbir şey göremedik, o da biraz garipti Jsjs Bunun dışında kitabın tasarımına bayıldım. Özellikle ikinci baskının posteri ve ayracı çok daha güzel. Kitaplığımda da gerçekten hoş duruyor. Bir de şarkı önerileri… Hepsini dinledim ve bayıldım Kitaplarda şarkı önerisi olması bence çok güzel bir şey. Hem okurken ayrı bir hava katıyor hem de kitap bittikten sonra bile o bağ devam ediyor. Genel olarak başta biraz sıksa da sonradan açılan, akıcı, yer yer komik ve keyifli bir kitaptı. Teşekkür ederimmmm Beyza
Duygu ve Düşünce
Kalp MuhafızıBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20232,882 okunma