İnsanlar doğdukları zaman iyidir ama dünya onları kötüleştirir. Dünya zaten hep kötüdür ve her gün daha da kötü bir yer haline gelir. Ölümden başka bir şey düşünmeyecek duruma düşene kadar tüketir insanı.
Kitap ilk başladığınızda biraz daha ağır ilerliyor ama birkaç bölüm okuyup hangi karakter kimdi, meselesi neydi bunu oturttuğunuz zaman orda kopuyor işte. Zeynep Kaçar 3 nesil kadının hikayesini ilmek ilmek işleyip müthiş bir eser çıkartmış ortaya.
Hiç tahmin edemeyeceğim, bazı yerlerde insanın içini cız ettiren baya orjinal bir kurgusu var. İyi bir kitap demişlerdi ama şahsen çok iyi bir kitap demeyi tercih ediyorum.
Tavsiye edilir.
KabukZeynep Kaçar · Sel Yayıncılık · 20181,643 okunma