Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Evet 10.kez okumama rağmen sanki sonunu değiştirebilecekmişim gibi her seferinde heyecanlanıyorum. Bu kitabın bende bu etkiyi yapması çok şaşırtıyor beni. Herkese okuması için bu kitabı verebilirim, beğenmeyen olursa bana göndersin ben tekrar okurum :)
Benim için güzel ama yorucu bir kitap oldu. Victor Hugo bulunduğu her ortamı öyle bir betimlemiş ki. Hiç gözümle görmediğim yerler gözümde olduğu gibi canlandı. Yüzbaşını o kadar yakışıklı, Esmeralda'yı o kadar güzel, Quasimodo'yu o kadar çirkin anlatmış ki. Hayal gücümüze çok iş kalmamış.. Çok güzel bir kitaptı. Adeta bir güzel ve çirkin hikayesiydi. Ama Hugo'ya has bir tarzla.. Yine bir aşk kitabı gibi görülüyor ancak, o dönemde halkın çürümüş geleneklerini, kralı, Paris halkını eleştirmekten de geri durmuyor. Notre Dame'ı hayatımda hiç görmemiş olmama rağmen bu kitaptan sonra olduğu gibi gözümde canlanıyor. Gerçekten okunması gereken kitaplardan biri..