-“Öyleyse neden yüreğimi dinlemek zorundayım”
-“Çünkü onu susturmayı hiçbir zaman başaramazsın. hatta onu dinlemiyormuş gibi yapsan da o gene oradadır,göğüsündedir; hayat ve dünya hakkında ne düşündüğünü sana tekrarlamayı sürdürecektir”
“Yaşamımızın bir parçası saydıkca da onlar bizim yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar. bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar,canları sıkılır çünkü,efendim,herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.”