Bir kadının yaşamı bu kadar yavan anlatılabilirdi sanırım. Sayfa tekrarı okudum sürekli kelimeler cümleler nokta virgül aynı bu nasıl olur pek anlam veremedim. Konu güzel ama anlatım sınıfta kaldı benim için.
" Ait olmadığı büyülü bir dünyada yürüyen bir kadın gibiydim. Bu kadının canının istediğini yapma, istemediğini yapmama özgürlüğü vardı. Ender rastlanan o kimseye bağlı olmama, her şeyden vazgeçme, çevredeki dünyayla bütün ilişkilerini kesme, tamamen bağımsız olma ve bağımsızlığının hakkını vererek yaşama; bir erkeğe, evliliğe, ya da aşka bağlanmadan özgür olma; tüm kural ve yasaların sınırlandırmasından kopma hazzını yaşıyordu bu kadın."