Her şey insana yazılıyor diye düşündü; ama bazen ulaşmıyor. Bilmediğimiz nedenlerle dolaşıp duruyor hayatın içinde . Bazen yanından geçiyor insan yazgısının , bazen elinden tutuyor ama bunun kaderi olduğunu anlamıyor . Tam yakalayacak gibi oluyor ama uçup gidiyor. Sonra bir gün , hiç hesapta yokken , hiç beklemezken , başka alemlerdeki seyrini tamamlıyor senin olan şey , çıkıp geliyor ve seni buluyor .