naz

naz
@justapocalypse
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok. ~Oğuz Atay
İnsanlar hiçbir vakit ıstırap çektikleri zamandaki kadar güzel olmuyorlar.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
İlk zamanlarda çok sevdiğim yalnızlık, bana gittikçe ağır gelmeye başladı.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Edebiyat
Bütün azmime ve kuvvetime rağmen ben de bir insandım.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Edebiyat
Mağlubum, fakat düşmanla göğüs göğüs çarpıştıktan, son kurşununu attıktan sonra yere serilen bir asker gibi mağlubum.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Edebiyat
Talihin ilerlemekte olan arabasından bir kez düşen kişi, arabaya bir daha yetişemezdi.
Edebiyat
Reklam