Kitabda bir növ "klassik türk filmləri" atmosferi hiss olunur. Düzünü desəm əsər ilk oxunuşda maraqlı gəlsə də, mənim üçün ikinci dəfə əlimə alıb təkrar oxuyacağım bir kitab olmadı özündə dərin bir iz buraxmaqda bir az çətinlik çəkir. Əgər gənc, enerjili və klassik türk filmlərindəki o səmimiyyəti xatırladan bir hekayə axtarırsınızsa şans verə bilərsiniz. Amma daha dərin və təkrar-təkrar oxunacaq bir əsər axtarırsınızsa gözləntilərinizi buna görə tənzimləməyinizi tövsiyə edərdim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonsuzaa dek yaşamayacağını fark etmek... Bence hayatın büyüsünün kaynağı budur. Günün birinde son yemeğini yiyip son çiçeğini koklayıp bir arkadaşına son kez sarılacaksın. Son kez olduğundan haberin olmayacak. O yüzden sevdiğin her şeyi tutkuyla yapmalısın işte.
Bir insana karşı tavır ala bilirsiniz ya da kızıp aşağılayıcı sözlerle onu incitebilirsiniz, hatta fiziksel saldırıda bulunup hastanelik edebilirsiniz, amma onun varlığını yok farz ettiğinizde ona katlanılması en zor duyguyu yaşatırsınız: Hiçlik.
Anahtar kelime bu. Uzaklaş.
Tavır alma, kavga etme, can yakma, ağız dalaşına girme. Sus ve uzaklaş. Görme ve uzaklaş. Dinleme, hissetme, aldırış etme. Sadece uzaklaş