melisa

melisa
@justhemels
" ama şunu unutma, insan her şeyle yaşayabiliyor ama keşke ile yaşamaya alışamıyor"
sanırım kitaptaki en iyi alıntılardan biri :)
"Sonu mutsuz biten hikayeleri herkes daha çok sevmedi mi? Mutlu bir sona sahip olmadıklarını bildiklerinden... Titanik batmasaydı; Romeo,Juliet ve Bihter ölmeseydi; Çalıkuşu'nda Feride, Kamran'ı terk etmeseydi; yine de efsane olurlar mıydı?"
Sayfa 273·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Söyleyecek çok sözü olan susuyorsa, sessizliği sağır edici olabilir derler."
Sayfa 404·Kitabı okudu
"Sizi gerçekten sevenler mutsuzluğunuzun kokusunu alır."
Sayfa 312·Kitabı okudu
"Ne çabuk yaralanıyormuş insan meğer..."
Sayfa 313·Kitabı okudu
"Anne babanın gözlerinden kaçmak kadar sahipsiz hissettirmiyormuş hiçbir şey."
Sayfa 313·Kitabı okudu