Ben insanları çok iyi bilirim. Ben onları bildim bileli nereye burunlarını sokmuşlarsa berbat etmişlerdir. Çok övüngen yaratıklardır , bir yaparlarsa bin övünürler . Sonracığıma da kendilerini evrenin kilidi sanırlar. Hepsi de az çok delidirler. Sonra da o insanlar var ya bizim gibi değildirler. Onlar ölümlüdürler. Ölümlü olduklarını bilip ölüm karşısında delirmişlerdir. Bu yüzden doğaya, kendi kendilerine, yıldızlara, her şeyi kinle bakarlar. Sevgileri tükenmiş, sevmeyi unutmuşlar.