kadriye

kadriye
@k4driye
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı intiharlar için illa ilaç içilmez, bilek kesilmez ya da insan kendini asmaz. Bazı intiharlarda insan yaşama sevincini öldürür, umudunu keser, hayallerini asar ve kimsenin bundan haberi bile olmaz.
Acı çekmek aşkın bir parçasıysa eğer, acı çektiğim için mutluyum ben.
Sayfa 40
Aşk ya aşktır, ya değildir. Ne amaca gerek duyar, ne hedefe. Ama kendi kendine doğar; kendi kendine yeter. Ne umuda yeri var, ne gerekçeye.
Sayfa 39
Sanki duygularımız dizginlenip denetlenebilir şeylermiş gibi yazmışsın; neden? Dizginleyebilseydik, duygu denmezdi onlara, düşünce denirdi.
Sayfa 39