kadriye

kadriye
@k4driye
Aşk ya aşktır, ya değildir. Ne amaca gerek duyar, ne hedefe. Ama kendi kendine doğar; kendi kendine yeter. Ne umuda yeri var, ne gerekçeye.
Sayfa 39
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanki duygularımız dizginlenip denetlenebilir şeylermiş gibi yazmışsın; neden? Dizginleyebilseydik, duygu denmezdi onlara, düşünce denirdi.
Sayfa 39
Ömrümün yarısında kayboldum karanlık ormanlarda.
Sayfa 35
Zira bizim aşk diyebildiğimiz aşk, çekilmesi zor bir acı. Bazen düşünüyorum da, aşk varlığımızın doğum sancısı değil mi?
Sayfa 17