Okuduğum ilk kişisel gelişim kitabı olarak İlber Ortaylı'nin tavsiyelerini mantıklı ve farklı buldum. 7-70 yaş arası herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum.
Kitap bunalım ve kasıntılık içindeki bir ergenin iç dünyasını ve yaşadıklarını anlatıyor. Ne kadar son sayfaları okurken zorlanmış olsam da kitap akıcı sayılırdı. Yoklukta okunur.