Aylar geçti, yıllar geçti. Benim için zaman çoktan durmuştu. Zamanı hissetmeyen yaşamaz; sadece hayatın nehrinde sürüklenir. Çoğu zaman yok gibiyim. Güçlü gözükmek için çabalıyorum, Oysa kaderime karşın çok güçsüzüm. O zaman neden çabalıyorum Onursuz muyum?
Hayata Dair
​"Bir gün çok bunalırsan, denizin dibinde yosunlara takılmış gibi kapkara bir kabus içinde, aç bir kitap oku..." — Sabahattin Ali —
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne uyku kaldı bu gece ne de bir parça ben kaldım bende. Uykum var ama uyuyamıyorum, sanırım yeniden kâbus görmekten korkuyorum...
Yaşından yorgunsun, gözlerin sisli, Omzunda yılların yükü bir hisli. Düşlerin solmuş, rüzgârda savruk, Zaman usulca kaybolmuş, yokluk.
Alıntı
”Hep kal düşlerimde kâbuslarımda benimle yan.”