kadöö…

kadöö…
@kader_yldrm
“Bir hiç için bir sürü gürültü…”
“İnsanlar haksızken daha çok bağırırlar…”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kolay elde edilmiş bir mutluluk mu,yoksa insanı yücelten acı mı daha iyi..? Evet hangisi daha iyi..?”
Sayfa 190
İnsanoğlu aptal değilse bile korkunç derecede nankördür…Evet, eşi bulunmaz bir nankör! Bana kalırsa insanın en iyi tanımlanması şöyle olmalı: İki ayaklı nankör bir yaratık. Hepsi bu kadarla kalsa gene iyi…Çünkü böylece en büyük kusuru unutulmuş olurdu. İnsanın en büyük kusuru, Nuh tufanından başlayıp Schlezwig-Holstein dönemine değin süren, alnının kara yazgısı olan erdemsizliğidir... Erdemsizlik ve buna bağlı olarak ölçüsüzlük… Ölçüsüzlüğün erdemsizlikten ileri geldiği çoktandır bilinen bir gerçektir…
“Beyler, yemin ederim ki, her şeyin bilincine varmış olmak bir hastalıktır, hem de tam anlamıyla gerçek bir hastalık..."
Sayfa 25
“Birden kaldırımdan taşan kalabalıkta onun da olabileceği aklıma geldi…İçimdeki sıkıntı eridi…”
Sayfa 13