Ağaç dalları benim kadar boştu. Onları bütün yapan şeye özlem duyuyorlardı ama ne kadar dilerlerse dilesinler, ilkbahara kadar elde edemeyeceklerini biliyorlardı.
Dünya kimsenin keyfine göre dönmüyordu.
Bu bir şaka mı!?
Daha kötüsünü okuyana kadar benim için en kötü kitap bu olacak. Berbattı. Bu kitabı okumaktansa erotik bir film izlemeyi tercih ederim. Arada hiçbir fark yok zaten. Sokak ağzıyla yazılmış basit cümleler ve koca bir anlam karmaşasından ibaret. Arkadaşım hediye etti diye sonuna kadar okudum. Zaten böyle bir kitabı neden hediye etti orası da düşünmek istemediğim bir muamma. Okumayın okutturmayın.