Kader izgi

Kader izgi
@kaderizgi
Diyarbakır
9 kütüphaneci puanı
296 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
8/10
·256 syf.··
2023 26. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2023 17:34
Sabahattin Alinin okuduğum üçüncü kitabı. Kürk Mantolu Madonna ve Kuyucaklı Yusuf'tan sonra yine leziz bir kitap buldum elimde. Bu kitapta diğer iki kitapta olduğu kadar olay örgüsü çok yok. Olaydan ziyade insanın değişimi, karakter tahlilleri gibi hususlar daha çok baskın gibi geldi bana. Bence bu kitabı da güzel yapan insanın ruhunun içine, derinliklerine inebilmesi, ve etrafımızda örneğini görebileceğimiz birçok insanı esir alan tutku, hırs, içi-dışı bir olmama gibi zaaflarımızı güzelce yansıtabilmesi. Ama diğer iki kitapla bir karşılaştırma yapacak olursak "İçimizdeki Şeytan" benim için diğer iki kitabın bir tık altında. Ama bu onun okumayanlar için okunmasına ve kütüphanemizin bir rafında birgün tekrar okunmak için durmasına engel değil. Belki de içimizi, benliğimizi ve emellerimizi tekrar gözden geçirmek şöyle bir açmalı ve bazı bölümlerini tekrar tekrar okumalı.
Edebiyat
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,1bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Kader izgi

, bir kitap okudu
8/10
·256 syf.··
4 günde okudu
·
2023 26. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
İçimizde şeytan yok... içimizde aciz var... tembellik var... iradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
Sayfa 250·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
İyilik demek kimseye köyülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.
Sayfa 249·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
Hayatta hiçbir şey yapmış olmamak gibi korkunç ve utandırıcı bir şey var mı?
Sayfa 249·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman