KAFKA, MILENA'ya yazdığı mektuplarından birinde; "Bazen içinde bulunduğunuz durumu anlatmak için kelimeler aciz kalır. Bazı durumlarda sadece acı çekilir." Diyor.
Bu böyledir.Kelimeler bazen bazı acıları anlatmaz. Bazen sadece susarsın ve acını yaşarsın. Cehennem ANLATAMAMAKTIR.🚬🍷