Bir yılı daha geride bırakıyoruz. Her yıl olduğu gibi bu yıl da sessizce geldi ve geçiyor; güzel anlar da yaşattı, zor zamanlar da… Hepsi hayatın bir parçasıydı. Her yıl bana yeni bir tecrübe, yeni bir ders bıraktı. Bu yılın bana öğrettiği en kıymetli şey ise kimseye gereğinden fazla anlam yüklememek ve değmeyecek insanlar için kendimi üzmemeyi öğrenmek oldu...