kader üzer

kader üzer
@kaderr_uzerr
Kusurlarımı seviyorum. Darılınca suratımı asmayı, canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı, olur olmaz yerde kahkahalar atmayı, normal olmamayı seviyorum. Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı, bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi, bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı. Öfkelerimi. Kızınca küsmeyi. Heyecanlarımı. Bazıları haketmediği halde, sevmeyi. İçimdeki çocuğu, beni seviyorum. İyi ki varım. İyi ki ben benim. Ne mutlu! Çok mükemmel değilim. Ama benden bir tane daha yok. Beni seven de böyle sevsin. Sevmeyene de zaten yol verdim, gitsin. Ben kaybetmekten korktuğun her şeyi özgür bıraktım...
Alıntı
Reklam
İçim pişmanlıklar ülkesi
1000Kitap
Bu aralar biraz harabeyim… Gülüşlerim bile yorgun. Tüm döküntülerimi bir gülümsemenin ince perdesiyle gizliyorum.
1000Kitap
Boğazıma kadar birikmiş konuşulmamış kelimelerle, cümlelerle doluyum. Ne konuşacak halim, ne de yaşayacak hevesim var.
1000Kitap
Kafamın içi bir şehrin kalabalığı gibi uğultulu. Bir yanım içimdeki sesleri susturup dinginliği ararken, diğer yanım hayatın gürültülü hengamesinde dimdik durmaya çalışıyor.
Duygu ve Düşünce
Reklam