Hayat herhalde bir katakulli değildi. Ama neydi? Bu hayatın bir manası olması gerekirdi. İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı!
“Ne bileyim?Bence insanlara hükmetmek arzusu manasızdır. Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için bir tek çare kendi dünyamıza çekilmek ve çevreyle, hiç olmazsa manevi olarak, alakamızı kesmektir!”