kolicia.k

kolicia.k
@kadriyegunduzzz
Büyüklerin, çocukların duyup işittiklerini, görüp bildiklerini, duyup hissettiklerini anlamadığı o katılık...
Sayfa 112
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İster gerçekleşmiş ister tehdit biçiminde olsun ayrılık tehlikelidir. Öğrendiğimiz ilk yaşam gerçeği budur.
Puan vermedi
Erteleme Kişisel gelişim kitabı diye nitelendirmek hoşuma gitmez bu kitabı. Kitapta ilerledikçe yazarla pek çok ortak korkumuz ve kaygımız olduğunu hissettim, bu nedenle kendisini tanımadan aramızda bir duygusal bağ kurdum diyebilirim. Kitap öyle bir çırpıda okunuverecek bir kitap değil benim açımdan. Dura dura, kapağını kapatıp boşluğa daldığım bir kitap oldu. Öyle her anda eline alıp okuyuveriyim şunu diyemedim haliyle, elime almadan önce hazır mıyım diye sordum kendime. Herkesin bazı yüzleşmeleri gerçekleştirmek için ona hazır olduğu veya olmadığı anlar vardır, belki de ben hazır olduğum dönemimde elime aldığım için beğendim.
ErtelemeNihan Kaya · Eksik Parça Yayınları · 20242,183 okunma
Yetişkinliğin, bağımsız, özerk bir birey olmanın güzel bir tanımı da bu olabilir: Kendi kendimizin güvenli üssü olabilmek.
Sayfa 166
"...Halbuki itaat, çocuğun en büyük ahlaksızlığıdır. Ahlakımız kendimize sadık olmaktan geçer çünkü..."