📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cocuklugumda okuduğum ilk romandı bende ozamanlar baya bir etki bırakmış heyecanlanarak okumuştum. Güzel bir anı barındırıyor bu kitap benim için. okuması zevkliydi.
Hassan Sabbah ve hashasiler üzerine yazılmış en iyi kitap.Eger bunlar hakkinda bilgi edinmek istiyorsaniz direk bu kitabi almalisiniz.Diğer kitaplarda tarafli tutumlar oldugu için doğru bilgi edinmis olamazsınız. Ama diğer bi almaniz icin en büyük nedense, size olayları adeta bir film izler gibi anlatiyor. Ve düşünülmesi gereken noktaları okuyuculara bırakarak size ara ara kitabı okurken duraksayip olayları ve yaşananlari düşünmeyi sağlıyor ki bence bu bir kitaptaki en önemli özellik. Kitabı daha bir keyifli kılıyor .kitap dedigin öyle düz okuyup geçtiğin değil seni kendi dünyasına katıp,insana bak işte yaşadığın dünya senin düşüncelerinle daralttiğin kadar küçük bir yer değil demeli ve o küçük yasantisindan alıp derin deryalara bırakmalı. Ve bitirdigin zaman aklında birçok düşünce olmalı.