ece

“yoksa yaşam, gözyaşlarını ve bu heyecanları benden sonsuza dek uzaklaştıracak kadar ağır izler mi bıraktı yüreğimde? yoksa yalnız anılar mı kaldı?”
Reklam
çocuklukta sahip olduğum bu tazelik, bu kaygısızlık, bu sevilme isteği ve inanma gücü başka bir zaman geri gelir mi?
“olaylarla ilgili pek çok anı benim için önemini yitirdi, belli belirsiz hayaller halini aldı.”
neyin anısıydı bu? hiçbir zaman olmamış bir şeyi anımsıyordum sanki.
“kabahatlerin en korkuncu nankörlüktür.”
Reklam