Dev bir ağacın gölgesinde kitap okuyup, kahve içmek... Huzur...
Duygu ve Düşünce
Renkli gözlerin yanında benim kahvelerin koyuluk.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sen bana bir kahve yap, ben de sana bu hayat yaşanabilir bir şeymiş gibi yapayım. "
1000Kitap
Keyifli bir gün diliyorum 📚☕️
Ortasında yakalamalı bir insan yaşamı, Ömrün ortası, çayın ortası, gecenin ortasi... En güzeli de, Bir çift kahverengi gözün ortası... Zaten en güzeli değilmidir, İçilen kahvenin ortası... Cemal Süreya
1000Kitap