“ bir çay içer misin yoksa kahve mi kibritim yok demek cıgaraya başladın ellerin de titriyor bir şeyin mi var sana ne yaptılar sana ne yaptılar kirpiklerin ıslanıyor durup dururken o sabah mı çıkmıştın bir gün önce mi çok değişmişsin birden tanıyamadım “ Attila İlhan
Şebin zulmetinde bir fincân kahve, birkaç varak kelâm ve nihâyetsiz tefekkür… Nihâyet idrâk olunur ki, bekā yalnız Hazret-i Hakk’a mahsustur; sâir cümle eşya fenâya dûçârdır.
Reklam
Bu kahve falı kahveyi bitirmeden de bakılabilen bir şey mi. Çünkü benim kahve sanki bir şeyler anlatmaya çalışıyor bana
En sevdiğim şiirlerden
Kahve ocağında, el yazısıyla: "Ölüm Allah'ın emri, "Ayrılık olmasaydı."
Ah kahverengi...
Arkadaşlar sizle en sevdiğim renk olan 'kahverengi' ye dair bir düşüncemi paylaşmak istiyorum. Bence kahverengiyi dışlamışlar isim verirken. İsmini sanki kahveden almış gibi 'kahve- rengi'. Oysa diğer renklerin isimleri hep kendine has. Mesela gidip de maviye 'gökyüzü rengi' dememişler. Bugün de buna üzülüyorum...
Duygu ve Düşünce
yine herkesin ya evlendiği ya mezun olduğu bizimse sadece varoluşsal kaygılar eşliğinde evde soğuk kahve tarifleri denediğimiz döneme giriş yaptık, elbette her halimize şükürler olsun
Reklam
Reklam