“ bir çay içer misin yoksa kahve mi
kibritim yok demek cıgaraya başladın
ellerin de titriyor bir şeyin mi var
sana ne yaptılar sana ne yaptılar
kirpiklerin ıslanıyor durup dururken
o sabah mı çıkmıştın bir gün önce mi
çok değişmişsin birden tanıyamadım “
Attila İlhan
Şebin zulmetinde bir fincân kahve, birkaç varak kelâm ve nihâyetsiz tefekkür… Nihâyet idrâk olunur ki, bekā yalnız Hazret-i Hakk’a mahsustur; sâir cümle eşya fenâya dûçârdır.
Arkadaşlar sizle en sevdiğim renk olan 'kahverengi' ye dair bir düşüncemi paylaşmak istiyorum.
Bence kahverengiyi dışlamışlar isim verirken. İsmini sanki kahveden almış gibi 'kahve- rengi'. Oysa diğer renklerin isimleri hep kendine has. Mesela gidip de maviye 'gökyüzü rengi' dememişler.
Bugün de buna üzülüyorum...
yine herkesin ya evlendiği ya mezun olduğu bizimse sadece varoluşsal kaygılar eşliğinde evde soğuk kahve tarifleri denediğimiz döneme giriş yaptık, elbette her halimize şükürler olsun