"Bazen sadece bir kahve içip sessizce oturmak istiyorum. Sanırım büyümek biraz da bu..." 🌻🌺
1000Kitap
Her şeyi bırakıp, çay içip, çinici olmak istiyorum sadece..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tünaydın
O kız çizim yapmayı, kitap okumayı, kahve içmeyi, yağmurlu havaları, sonbaharı, şarkıları, uyumayı, gülmeyi, kedileri, geceyi, yıldızları, kırmızı ve yeşil rengini çok severr...
Kahve yok sanıyordum meğer varmış
Astoria Avm.
Avm 1. Güne kahve ile başlayıp..