Kahve olsun da.. :)
Çantamdan yıllanmış bir kahve çıkarıp bir iki yudum kursağıma döktüm.
Alıntı
Biraz umursamaz olmak lazım. Bayağı umursamaz olmak lazım. Senden değerli ne var ki? Hem umursadığın kadar yıpranıyorsun. Değer verdiğin kadar kazık yiyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evinde tenceren kaynıyor mu? Ekmeğin, unun, şekerin var mı? Kime ne? Devlet vergisini ister, ev sahibi kirasını kahveci çay, kahve parasını...
Sayfa 165·Kitabı okuyor
Alıntı
Dünyada yeterince acı var. Daha fazlasını düşünmek bile istemiyorum."
Sayfa 149 - Chistie·Kitabı okudu
Roman-Edebiyat
Zehirleri erkeklerden çok kadınların silah olarak kullandıkları söylenir.
Chistie·Kitabı okudu
Roman-Edebiyat
Simetri çok önemlidir.Her yerde, özellikle beynin gri hücrelerinde düzen ve tertip olmalı. "
Sayfa 66 - Chistie·Kitabı okudu
Roman-Edebiyat