📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herseyin bir zamanı var diyorlar ya. İste "o zaman" bitirme zamanıdır. Yürek başka söylerken ,gurur başka söylüyordu. Ruh özgürlük verirken , akıl esir ediyordu kendine. Kim örüyorsa ağları ,ilmekler yalan yanlış geçiyordu dizgiye. Kim yazıyorsa yazıyı , harfler yalan yanlış düşüyordu satırlara.
Bu hayatta herseyin bir bedeli vardı. Büyük sevdaların bedeli büyük acilardi,büyük hirslarin bedeli büyük kayiplardi, büyük umutların bedeli yalnızlık dolu uzun yıllardı. Ama herseyden önemlisi masumiyetin de bedeli ağırdı ,zalimligin de...