Çok yorgun hissediyorum bugünlerde, sanki ölecekmişim gibi hissediyorum, ağlama isteği hep geliyor. Aile meseleri, dersler, hayat şartları... beni o kadar yordu ki... yaşama isteği kalmadı ben de nedensizce... inatla gülüyorum, ama güldükçe içim her zaman ağlıyor, nefes alışverişlerim değişiyor, bazen kalbim sıkışıyor... ölüm ensemdeymiş gibi hissediyorum... neden böyle hissediyorum? Bilemiyorum...