gökhan

gökhan
@kalegokhan
Neden Buradayız
"Kitap okumak şunun için güzeldir: Senden asırlar önce yaşamış biri senin de içini kemiren genellikle ifade edemediğin duyguları tarif etmiştir bir yerlerde. Varlığından haberdar olmayan birinin senin yerine sıkıntı çekmiş olduğunu görmek rahatlatır. Anlarsın yalnız değilsindir."
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
YAYIN TAVSİYESİ
Arkadaşlar Suç ve Ceza'yı ilk okuduğum yayın çok iyi bir çeviri değildi. Kitabı ikinci kez okumak istiyorum hangi yayını tavsiye edersiniz?
Edebiyat