-Kalpler kırılır, evet ama iyileşir de.
-Nasıl?
-Kalp kıran kişi, yaptığından pişman olup içtenlikle özür dilediğinde... Kalbi kırık kişi biraz iyileşir. Sonra o da nasıl hissettiğini anlatır, kalbinin neden kırıldığını... İşte o zaman kalpler onarılmaya devam eder ve zamanla tamamen iyileşin.
"Peki ya kalp nasıl ses çıkarır? Kalbi kırılan biri, içinden bir şey düşmüş gibi mi hisseder? Kim toplar kırılan kalbin parçalarını? Kalpler de camlar gibi çöpe mi atılır? KIRILAN KALPLER NEREYE GİDER?"