ben sana aşık oldum... bu geçici bir heves değil, çocuksu bir özlem değil, henüz hayatı anlamaya başladığım zamanlarda içime okyanuslar kadar büyük doldun, fırtınalar gibi sarstın beni en sağlam durduğum yerlerden. bir yudum içerken bir lokmayı yutkunurken hayatın kavgasında ömrümün karanlıklarında öyle bir çıktın ki karşıma... bir tohumun toprağı aralayıp kendini göstermesi gibiydin. ömrümü renklendirdin hayatıma bahar getirdin. ben bir süredir kötü hissediyordum. özlemin ve pişmanlığım beni çok etkiliyordu ama sanırım artık bunlarla yaşamayı öğrenmem gerekiyor çünkü hayat devam ediyor ve bir yerinden tutunmazsam eğer tren kaçıp gidecek. sonunda çok üzüleceğim başka bir hatayı daha kaldıramam. sınav sürecimi iyi yönetip kalan kısa zamanda hedeflediğim yer için yeter bir puan alarak hayatıma devam etmeliyim. eminim sen de benim için böyle isterdin. ben senden ayrı bir yol çizmiyorum. aksine çizdiğim yolun sana çıkması için çabalıyorum, çabalıyacağım. takdiri ilahi ve nasibim nereye çıkarır rüzgar ne tarafa eser bilmem imkansız ama gayretim bu yönde olacak. bu doğrultuda ben de yarından itibaren hayatıma eski öğrencilik zamanlarımdan kalma düzeni getirmeye başlamak istiyorum. düzenli çalışıp hızlıca eksikliklerimi kapatmalıyım... umarım son dönemdeki gelişmelerden sen ailen kötü etkilenmemişsinizdir. sizin için her gece dua ediyorum. kalabalık ve genç bir ailen var umarım her şey yolunda gider... bizi merak eder misin bilmiyorum, edersin desem hayır dersin etmezsin desem öyle biri miyim dersin ondan kestiremiyorum yine de biz çok iyiyiz ailecek bir aradayız ama bir eksiğimiz var. ablam gelemedi önceleri bakanlık izin vermedi sonradan riskli olabilir diye o istemedi biz gidip alalım derken yasaklar geldi şimdi de hepten kapattılar zaten. olsun her gün telefonda