Sarayın Soytarısı

Sarayın Soytarısı
@kamchatka
BEĞENENLERİ ENGELLİYORUM ONUNLA AYNI ADI PAYLAŞANLAR HARİÇ
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çatışma
biliyor musun yazarken ellerim yoruluyor, bazen bu yüzden yazımın çirkinleştiğini düşünüyorum. çünkü kısa yazılar az kelimeler yazdığımda o kadar çirkin olmayan yazım bir kaç paragraf olunca birdenbire çivi yazısına dönüşüveriyor. ama hiç bir zaman yazım çirkin diye üzülmedim ne olacak ki... önemli olan yazının şekli değil anlattığıdır diye düşünüyorum. eğer içerikten yoksun fakit bir yazı şekil itibariyle çok güzel dahi olsa değersizdir. bu sadece benim için değil çoklar için böyledir. yazmayı bir şeyler karalamayı içimi dökmeyi her zaman sevmişimdir. ilk ve orta okulun lisenin neredeyse her döneminde bir yazı defterim bir anı defterim olmuştur. sıkça günlük olarak başlayıp bir kaç hafta sonra yazmayı bıraktığım defterlerim vardı. bazen içine şiirler bazen hikayeler yazardım. bu defterlere gereken önemi vermemiş olmalıyım ki hep kaybetmişimdir. içlerinden iki tanesini yaktığımı hatırlıyorum, bu defterlerden ilerleyen günlerde belki bahsedebilirim. defterlerimden bazılarını sonraları bulduğum zaman geriye dönüp bir kaç defa okuma fırsatı bulduğum olmuştur. okuduğumda ise ne kadar çocukça düşüncelerim olduğunu aslında ne kadar küçük olduğumu görüp gülüp geçerdim. ancak şimdi farkediyorum ve anlıyorum ki insan bugün düne ait kendinde ne görürse görsün hep ona küçük hep ona gülünç ve utanç verici geliyor. en azından benim için böyle. evet geçmişte çok hata yaptım çok yanıldım, doğru yaptıklarımda oldu zaten hayat bir aşağı bir yukarı gider her zaman doğrularla gitmiyor ama ben bu defa çok derine indim. yine de ümidimi koruyorum çünkü ne kadar dibi görsek de her zaman bir ümit vardır. talas savaşında yenilmek üzere olan abbasilerin son anda nasıl ayağa kalktığı gelidi aklıma da yüzümde bir tebessüm oluştu... bazen çok eskilerde yaşamak istediğimi söylemişimdir sana. acaba
Siyaset
Bedir
güneşli güzel bir günün ardından güzel bir akşamdı. bugün ay o kadar parlak o kadar canlıydı ki güneş sanki batıdan batıp hemenceceik doğuya gelmiş doğuyordu. ay hala tepede sanki güneşin öğle saati kavuruculuğu gibi geceyi aydınlatıyor. biliyor musun sanırım sen de şu anda aya bakıyorsun diye hissediyorum ve aslında sen aya baktığın için ay bu kadar parlak. çünkü yeryüzüne aksettirdiği ışığın kaynağı ancak senin gibi bir güzelden senin gibi bir ayyüzlüden kaynaklanabilir. ben seni hep çok sevdim hep çok özledim ama sanırım bu defa daha başka bi sevip özlüyorum. şimdi kendi kendimi attığım bu kör kuyulardan kendi başıma nasıl çıkacağım bilmiyorum ama bunu başarmak zorundayım... bu gece daha bir efkarlıyım ve efkarlıyken kafam dumanlıyken daha fazla yazmak istemiyorum. ay bu kadar parıldıyorken onu seyretmek daha güzel. gidip bir kahve yapıcam ve bir kaç yıldır sakladığım bir purom var onu yakıcam. bilgisayardan da bir kaç nostaljik parça... keşke sen de burada olsaydın....
Felsefe
Bedir
bağışlanma insan ne zaman bağışlanma ihtiyacı hisseder? ne yaparsa bağışlanabilir? onu bağışlayabilecek kimdir? bugün beraat kandili. çokça kimse tarafından berat olarak bilinen ama aslında öyle olmayan birgün. berat eskiden ferman ya da buyruk anlamında kullanılırken beraat arapça kökeninde bağışlanma feragat etme temizlenme anlamında bir kelimedir. ben çokça defa hatamdan tövbe edip yanlışlarım için gözyaşı dökeceğim bu gecede kendim için değil sadece senin için dua edeceğim... çaresiz elimden senin için yapabileceğim anca bu geliyor şu anda. ama umudum çok büyük gelecekte yeniden karşına çıkma sana elimi yeniden uzatma konusunda kararlıyım. çünkü sahip olduğum bütün güzel duyguların mimarı olan sen olmadan geleceğe yürümek istemiyorum. hayal ettiğim yerde olduğum gün bana destek olan arkamda değil yanımda duran kişi sen olacaksın. evet belki umut hayal karışımı olan bu tasarımı kalbimde her an diri tutacağım. şimdi böylesi karanlık bir geceyi rahmetinin bir göstergesi olarak kocaman bir ay ile aydınlatan allah umarım geleceğimin karanlığını da senin gibi bir güneşle aydınlatacaktır... dilerim her şey yolunda, sağlığın sıhhatin yerindedir. allaha emanet ol...
Din